همه چیز طلا همینجاست

آیا بدن ما به نقره نیاز دارد؟

یوسف کاظمی | چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷ ب.ظ

خواص نقره برای بدن

جواهرات نقره بسیار جذاب و بسیار سلامتی بخش هستند . بر اساس نتایج و تحقیقات محققان علمی، طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را زیاد کرده و نقره، بر عکس طلا آرام‌ بخش میباشد . نقره دارای رنگ سفید است و با داشتن قدرت انعکاسی بسیار زیاد بطوریکه بیش از ۹۲% نوری را که با آن می تابد منعکس می نماید .

آیا میدانستید بدن ما به نقره نیاز دارد ؟

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، فرم دهی و ترمیم پوست واقعا تاثیر گزار است . نقره بیشتر از صدها مواد ضد عفونی موثر است و باعث از بین بردن ۶۵۰ نوع میکروب میشود وبرای سلامتی بدن انسان موثر میباشد .

بنابراین زمانی که جواهرات نقره روی بدن هستند کمک می کنند که انرژی بیشتری انباشته شود . همچنین به نظر می رسد نقره به اجتناب از تمایل های کسالت آور کمک می کند و در نتیجه پوشیدن نقره ممکن است شما احساس تازگی و نیرومندی کنید . نقره به شما کمک می کند که افکار خود را متمرکز کنید .
همان طور که شما ممکن است قبلا خوانده باشید نقره از طریق پوست جذب می شود و اثر تسکین درد دارد، به همین دلیل دستبندهای نقره خیلی محبوب هستند .

جواهرات نقره، مانند فلزات شناخته شده دیگر در طول زمان کدر می شوند . برای پاک کردن جواهرات ساخته شده از نقره، فقط آن را در محلول کوچکی از لیمو یا آبلیمو با نمک آمیخته شده بگذارید، مانند یک تازه ساز خواهد درخشید . منتهی شما می توانید آن را در جعبه جواهرات نقره نگه دارید . از مجاورت مداوم با هوا که باعث کدر شدن جواهرات نقره می شود جلوگیری کنید .
اگر شما هنوز قانع نشده اید که دستبندهای نقره یک راه حل بسیار خوب برای کمک به سلامتی تان است به نزدیک ترین داروخانه بروید و به خرید قرص ادامه دهید تا به رشد صنعت داروسازی و فروش بیشتر به شما کمک کنید .
با این همه همیشه کارکرد ها مهم نیستد، گاهی اوقات ظاهر مهم است . جواهرات نقره با خلوص ۹۲۵ به طرز شگفت آوری زیبا هستند . سعی کنید چند تا پیدا کنید و شما هم خیلی شگفت زده خواهید شد . دانشمندان بلاروس توصیه کردند افراد دارای زخم معده و یا بیماریهای دیگر معده، از طلا استفاده کنند و اشخاصی که عصبانیت و تند خویی دارند، نقره بکار ببرند .

اکثر ما دوست داریم از زیورآلات نقره استفاده کنیم ولی نمی‌دانید که فلز نقره یک دکتر عالی می‌باشد :

  • پوشیدن انگشتر بر روی انگشت انگشتری (انگشت چهارم) دست چپ یا راست باعث حذف انرژی اضافی در گردش خون شده و فشار خون شما کاهش می‌یابد .
  • پوشیدن یک حلقه بر روی انگشت اشاره‌ هر دو دست راست و چپ باعث عادی‌شدن عملکرد دستگاه گوارش می‌شود .
  • برای تقویت قلب، توصیه می‌گردد که به طور مداوم یک حلقه‌ نقره را بر روی انگشت کوچک دست چپ بپوشید .
  •  نقره همچنین یک تشخیص‌ دهنده‌ مرض عالی می‌باشد . اگر یک شخص دارای یک مشکل در سیستم غدد درون‌ریز باشد، زیورآلات نقره تیره می‌شوند .
  • اگر زیورآلات نقره از آنچه که بوده است نیز روشن‌تر گردد . این امر می‌تواند حاکی از یک اختلال کلیوی جدی باشد، زیرا عرق باعث انتشار موادی حاوی نیتروژن می‌گردد، که به جواهرات نقره واکنش نشان می‌دهد و باعث درخشش آنها می‌گردد .
  • داروهای پزشکی حاوی نقره، برخلاف آنتی‌بیوتیک‌ها، دارای یک طیف ضدباکتری گسترده‌تر می‌باشند . مهمتر از آن اینکه باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن نمی‌شوند .
  • زیورآلات نقره روی گردن، اعصاب را آرام می‌کند .

 

برگرفته از سایت جواهری بینا

  • یوسف کاظمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی